Katedra Marketingu

ul. Cukrowa 8, 71-004 Szczecin
tel. 91 444 3125, e-mail: malgorzata.honko@usz.edu.pl
Kierownik katedry: prof. dr hab. Edyta Rudawska

Katedra Marketingu, wchodząca w skład Instytutu Zarządzania, prowadzi działalność naukowo-dydaktyczną w dziedzinie marketingowych procesów zarządczych. W Katedrze zatrudnionych jest 13 pracowników badawczo-dydaktycznych. Kierownikiem Katedry jest prof. dr hab. Edyta Rudawska.

Naszą misją jest realizacja na wysokim poziomie działalności badawczej oraz dydaktycznej w zakresie zarządzania marketingowego współczesnych organizacji oraz zachowań konsumentów. Swoim doświadczeniem chcemy służyć naszym studentom w rozwoju ich pasji naukowo-badawczej, poszerzaniu wiedzy oraz pogłębianiu umiejętności praktycznych co pozwoli im skutecznie odnaleźć się na rynku pracy. Mając świadomość społecznej roli, jaką pełnimy, chcemy również służyć osobom i podmiotom otoczenia społeczno-gospodarczego w regionie zachodniopomorskim oferując im wiedzę z zakresu tworzenia, komunikowania oraz dostarczania na rynek produktów, które mają wysoką wartość dla klientów, partnerów gospodarczych, jak i społeczeństwa.

W obecnym składzie Katedra funkcjonuje od 2019 roku, kiedy w wyniku zmian organizacyjnych na Uniwersytecie Szczecińskim, nastąpiło połączenie dwóch katedr funkcjonujących na Uniwersytecie Szczecińskim, tj. Katedry Marketingu i Katedry Marketingu Usług. Pracownicy Katedry prowadzą zajęcia na studiach I i II stopnia w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym oraz na studiach III stopnia.

Główne obszary badawcze Katedry:

  • Zarządzanie i planowanie marketingowe
  • Zachowania konsumentów
  • Strategie marketingowe współczesnych organizacji
  • Satysfakcja konsumentów i klientów
  • Zarządzanie relacjami z klientem
  • Kształtowanie relacji biznesowych
  • Narzędzia kształtowania lojalności klientów
  • Zarządzanie wartością klienta
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Funkcjonowanie i rozwój handlu
  • Funkcjonowanie rynku i podmiotów rynkowych (przedsiębiorstw, organizacji non-profit, JST)
  • Funkcjonowanie gospodarstw domowych
  • Badania rynkowe i marketingowe
  • Marketing w kontekście wartości przedsiębiorstwa
  • Skuteczność i efektywność marketingu
  • Marketing usług
  • Marketing zrównoważony
  • Marketing seniorów
  • Marketing w Internecie
  • E-handel
  • E-klient
  • Ryzyko marketingowe
  • Partnerstwo w regionie
  • Problemy konsumpcji i jakości życia
  • Rynek usług
  • Ekonomika czasu wolnego
  • Innowacje marketingowe i marketing innowacji
  • prof. dr hab. Edyta Rudawska

    Stanowisko: profesor
    Pokój: 722
    Telefon: 91 444 3192
    Konsultacje:  
    Profil naukowy: Zarządzanie relacjami z klientem, marketing, budowanie lojalności, zarządzanie marketingowe.
    Strona WWW: www
  • prof. dr hab. Józef Perenc

    Stanowisko: profesor
    Pokój: 704
    Telefon: 91 444 3277
    Konsultacje:  
    Profil naukowy: Marketing usług, marketing usług logistycznych, marketing i logistyka usług transportowych.
    Strona WWW: www
  • dr hab. Augustyna Burlita, prof. US

    Stanowisko: prof. US
    Pokój: 706
    Telefon: 91 444 3205
    Konsultacje:  
    Profil naukowy: Marketing, badania marketingowe, zachowania konsumentów, jakość życia.
    Strona WWW: www
  • prof. dr hab. Ewa Frąckiewicz

    Stanowisko: profesor
    Pokój: 712
    Telefon: 91 444 32 08
    Konsultacje:  
    Profil naukowy: Zarządzanie marketingowe, e-marketing, e-klient, badania marketingowe, badania marketingowe on-line, marketing seniorów.
    Strona WWW: www
  • dr hab. Krzysztof Błoński, prof. US

    Stanowisko: prof. US
    Pokój: 713
    Telefon: 91 444 3121
    Konsultacje:  
    Profil naukowy: Satysfakcja klienta, zachowania konsumentów, jakość życia i jakość życia w miejscu pracy, badania marketingowe.
    Strona WWW:  
  • dr hab. Katarzyna Włodarczyk, prof. US

    Stanowisko: prof. US
    Pokój:  
    Telefon: 91 444
    Konsultacje:  
    Profil naukowy:  
    Strona WWW:  
  • dr Urszula Chrąchol - Barczyk

    Stanowisko: adiunkt
    Pokój: 711
    Telefon: 91 444 3201
    Konsultacje:  
    Profil naukowy: Social media, marketing doświadczeń, budowanie relacji.
    Strona WWW: www
  • dr Magdalena Kowalska

    Stanowisko: adiunkt
    Pokój: 710
    Telefon: 91 444 3206
    Konsultacje:  
    Profil naukowy: E-marketing, nowe technologie w marketingu, marketing relacji, młody konsument.
    Strona WWW:  
  • dr Sandra Misiak-Kwit

    Stanowisko: adiunkt
    Pokój: 709
    Telefon: 91 444 3224
    Konsultacje:  
    Profil naukowy:  
    Strona WWW:  
  • dr Kamila Słupińska

    Stanowisko: adiunkt
    Pokój: 719
    Telefon: 91 444 3190
    Konsultacje:  
    Profil naukowy: Social media, badania jakościowe, komunikacja, ICT.
    Strona WWW:  
  • dr Agnieszka Smalec

    Stanowisko: adiunkt
    Pokój: 705
    Telefon: 91 444 3372
    Konsultacje:  
    Profil naukowy: Komunikacja marketingowa, zarządzanie, badania marketingowe i rynkowe, zarządzanie sprzedażą, wizerunek.
    Strona WWW:  
  • dr Monika Spychalska - Wojtkiewicz

    Stanowisko: adiunkt
    Pokój: 620
    Telefon: 91 444 3199
    Konsultacje:  
    Profil naukowy: Innowacje nietechnologiczne, badania marketingowe, zarządzanie projektami, sektor kreatywny.
    Strona WWW:  
  • dr Anna Szwajlik

    Stanowisko: adiunkt
    Pokój: 703
    Telefon: 91 444 3203
    Konsultacje:  
    Profil naukowy: Zarządzanie wiedzą związaną z klientem w organizacji, co-creation w procesie rozwoju innowacji, crowdsourcing.
    Strona WWW:  
  • dr Małgorzata Wiścicka-Fernando

    Stanowisko: adiunkt
    Pokój: 709
    Telefon: 91 444 3224
    Konsultacje:  
    Profil naukowy: Zachowania konsumenta, marketing relacji, komunikacja marketingowa, badania marketingowe.
    Strona WWW:  
  • mgr Maciej Lewandowski

    Stanowisko: asystent
    Pokój:  
    Telefon: 91 444
    Konsultacje:  
    Profil naukowy: .
    Strona WWW: