Mamy przyjemność poinformować, że Katedra Marketingu jest współorganizatorem 3 edycji seminarium naukowego Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu (PNTM). Seminarium odbędzie się w dniach 16-17.05.2023r. w Poznaniu. Trzecia edycja seminarium będzie miała charakter jubileuszowy, bowiem towarzyszyć mu będą obchody 10-lecia istnienia PNTM. Tematem przewodnim spotkania będzie: „W kierunku marketingu zrównoważonego. Przesłanki, działania, korzyści”.
W trakcie seminarium odbędą się 4 sesje merytoryczne:
Sesja 1) Marketing zrównoważony w badaniach naukowych (sesja podczas której naukowcy zaprezentują wyniki swoich badań nad marketingiem zrównoważonym)
Sesja 2) Praktyki marketingu zrównoważonego – czy to faktycznie działa? (sesja podczas której praktycy biznesu podzielą się swoimi doświadczeniami w zakresie wdrażania koncepcji marketingu zrównoważonego)
Sesja 3) Podejście zrównoważone w strategiach marketingowych przedsiębiorstw. Fakty i mity (panel dyskusyjny, w którym wezmą udział przedstawiciele biznesu i nauki).
Sesja 4) Przyszłość marketingu w świetle rozwoju koncepcji przemysłu 5.0 (debata członków PNTM)
Serdecznie zapraszamy.