Justyna Myszak

dr inż. Justyna Myszak

Stanowisko: adiunkt
Grupa pracownicza: badawczo-dydaktyczny
Jednostka:
Katedra Logistyki
Pokój: 242 SIL
Telefon: 91 444 34 57
E-mail: justyna.myszak@usz.edu.pl

 

  • Profil naukowy

    Zainteresowania i kierunki badawcze realizowane są w dwóch obszarach. Pierwszy z nich to logistyka, w tym zagadnienia związane m.in. z: logistyką procesów produkcyjnych, logistyką wewnętrzną, smart industry, mass customization, industry 4.0 oraz koncepcją lean manufacturing wraz z implementacją poszczególnych narzędzi. Drugi obszar zainteresowań związany jest z zarządzaniem przedsiębiorstwem i obejmuje zagadnienia dotyczące m.in.: kultury organizacyjnej (kultura lean), zarządzania wiedzą, dzielenia się wiedzą, transferu wiedzy, zarządzania zasobami ludzkimi oraz zarządzania jakością w logistyce.

    Bibliografia US

    Baza publikacji

    Nr ORCID: 0000-0001-7932-4638

     

  • Sprawowane funkcje

    Członek Uczelnianej Rady Samorządu Doktorantów 2012 rok
    Opiekun Koła Naukowego Lean&Smart (https://www.facebook.com/LeanandSmart) 2018 – obecnie
    Opiekun akademicki (WEFiZ US) Programu Top Young 100 – inicjatywa skierowana do najlepszych studentów kierunków związanych z łańcuchem dostaw w Polsce. Tworzą go trzy środowiska: biznesowe, akademickie oraz studenckie. Celem programu jest budowa wizerunku Polski jako silnego centrum kompetencji logistycznych na skale Europy poprzez m.in. wsparcie i promocję młodych talentów na rynku zawodowym (https://topyoung100.pl/ )

    2019 – obecnie

    Opiekun praktyk na kierunku logistyka oraz logistyka inżynierska

    2021 – obecnie

  • Projekty

    Nazwa projektu: V4 Cluster Policies and Their Influence on the Viability of Cluster Organisations

    Okres realizacji projektu: 2016 rok

    Cel projektu: projekt badawczy obejmujący opracowanie metodologii oraz przeprowadzenia badań w zakresie oceny polityki klastrowej realizowanej w krajach partnerskich projektu (grupy Wyszehradzkiej: Czechy, Polska, Słowacja, Węgry) na poziomie centralnym i regionalnym, w dwóch perspektywach finansowych oraz sformułowanie wniosków dla doskonalenia działań. Projekt zakończony został konferencją naukową w Pradze z udziałem władz centralnych oraz publikacją zawierającą ocenę, rekomendacje oraz przykłady dobrych praktyk.

    Źródło finansowania/Program: Visegrad Standard Grants Program, No. 2152015

     

    Nazwa projektu:  Platforma EduBridge

    Okres realizacji projektu: od 8 października 2015 –

    Cel projektu: skuteczne i efektywne wsparcie realizacji celów edukacyjnych formułowanych przez nauczycieli przedmiotów zawodowych, powiązanych z podstawą kształcenia w zawodzie technik logistyk oraz wsparcie skutecznego wykonania praktycznych zadań przez uczniów, stosownie do zaplanowanych przez nauczycieli rezultatów kształcenia.

    Źródło finansowania/Program:

    Stanowisko: Koordynator merytoryczny

  • Inne informacje

    Wyróżnienia:

    • Trzecie miejsce w plebiscycie Złota Kreda za rok akademicki 2020/2021
    • Statuetka Mentora Wydziału w 2016 – nagroda przyznana przez Uczelnianą Radę Samorządu Studenckiego Uniwersytetu Szczecińskiego

     

    Szkolenia m.in.:

    • „Modelowanie w badaniach marketingowych i rynkowych”, 2021, StatSoft Polska,
    • „Mapowanie strumienia wartości”, 2021, TQMsoft,
    • “Six Sigma Green Belt”, certyfikat TUV, 2020,
    • “Lean Manufacturing – warsztaty, wdrożenie, rozwój”, 2020, Progress Project,
    • “Analiza danych ankietowych – kurs podstawowy”, 2020, StatSoft Polska,
    • “Analiza danych ankietowych – kurs zaawansowany”, 2020, StatSoft Polska,
    • “Lean Logistic”, 2019 Lynsky Solutions Sp. z o.o.,
    • “Six Sigma Yellow Belt”, certyfikat TUV, 2019.