Tryb: stacjonarny

Profil: ogólnoakademicki

Specjalności: Programowanie aplikacji biznesowych; Internet i media społecznościowe w biznesie

Plan studiów stacjonarnych Informatyka w Biznesie 2020/2021

Informatyka i biznes to połączenie dwóch bardzo cennych z punktu widzenia pracodawców obszarów kompetencyjnych. Nowoczesne technologie wkraczają niemal w każdą dziedzinę życia, więc zapotrzebowanie na specjalistów z umiejętnościami informatycznymi oraz podstawową wiedzą biznesową stale rośnie. Kierunek studiów Informatyka w biznesie jest odpowiedzą na te potrzeby rynkowe. Studia przygotowują specjalistów, którzy oprócz kierunkowej wiedzy informatycznej będą też rozumieli prawa biznesu.

Cechą charakterystyczną studiów jest duża liczba zajęć praktycznych w salach komputerowych, nowoczesne oprogramowanie, projekty indywidualne i zespołowe realizowane pod kierunkiem doświadczonej kadry dydaktycznej i praktyków.

Studenci na pierwszym etapie kształcenia nabywają ogólnej wiedzy i umiejętności informatycznych, które są następnie rozwijane w ramach dwóch specjalności:

  • Programowanie aplikacji biznesowych” – dodatkowa specjalistyczna wiedza i umiejętności z zakresu technik twórczego rozwiązywania problemów, projektowania interfejsów graficznych, tworzenia serwisów internetowych, aplikacji na urządzenia mobilne i aplikacji chmurowych, a także programowania zespołowego oraz zaawansowanych metod i technik testowania oprogramowania.
  • Internet i media społecznościowe w biznesie” – dodatkowa specjalistyczna wiedza i umiejętności z zakresu planowania przedsięwzięć internetowych, platform oraz narzędzi mediów społecznościowych i biznesu elektronicznego, a także pozycjonowania i optymalizacji stron internetowych, analityki internetowej, e-marketingu i kreatywnego projektowania treści reklamowych.

Absolwent posiada wiedzę, umiejętności i kompetencje społeczne niezbędne do pracy m.in. na stanowiskach:

  • programista,
  • webmaster,
  • tester oprogramowania,
  • menedżer/specjalista ds. marketingu internetowego,
  • specjalista ds. Social Media,
  • menedżer/specjalista ds. e-commerce,
  • specjalista ds. kreowania wizerunku online.

 

Planowane uruchomienie od roku akademickiego 2021/22.